مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-12سياسي

طراحی برنامه های متفاوت برای عدم تمرکز جمعیت در زمان شیوع کرونا


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم سیاست سازمان تبلیغات اسلامی در ایام محرم را در دو سال گذشته، پرهیز از تمرکز جمعیت و طراحی برنامه های متفاوت و نو بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسئولیت اجرای شیوه نامه های برگزاری مراسم های عزاداری سیدالشهدا بر عهده سازمان تبلیغات است، گفت: از طریق برگزاری ستاد شئون ساماندهی مناسبت های مذهبی استان با همه دستگاه ها جلسات منظم برگزار کردیم و نتیجه آن برگزاری جلسات دانشگاه علوم پزشکی نیروی انتظامی و … با رابطین هیئات و محله ها بوده است.

وی با اشاره به حضور 20 تیم نظارتی مردمی از هیئات و بازدید آنها از مجالس، ادامه داد: امیدواریم برنامه هایی امن و بدون شیوع در استان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری جلسه با رابطین سلامت و امنیت در هفته گذشته در جمکران توسط ارگان های مربوطه خبر داد و گفت: رابطین هیأت ها توسط دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر درباره مسائل بهداشتی توجیه شدند و آموزش های لازم را نیز دیده اند.

حجت الاسلام شعبان زاده با بیان اینکه افراد می توانند، انتقادات و شکایات از مراسم ها را با ارسال عدد 1 به شماره پیامک 10004615 اطلاع دهند، افزود: سیاست سازمان تبلیغات طراحی برنامه های نو و متفاوت به جهت پرهیز از تمرکز جمعیت در دو سال گذشته بوده تا حفظ جان مردم ایران مهمترین اولویت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی برنامه های متفاوت برای عدم تمرکز جمعیت در زمان شیوع کرونا

طراحی برنامه های متفاوت برای عدم تمرکز جمعیت در زمان شیوع کرونا