مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 13:152021-08-12سياسي

عملکرد کدام استاندار بهتر بود؟/مدیر ارشد آینده کهگیلویه و بویراحمد چه کسی باشد؟


با تغییر دولت اکنون حرف همه این است که چه کسی باید استاندار کهگیلویه و بویراحمد شود تا بتواند استان را از وضعیت رکود خارج کند.

-  خبرگزاری فارس یاسوج؛ داریوش بهنیا/ استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید مدیریت 3 استاندار را تجربه کرد و به طور میانگین هر 2.

5 سال یک استاندار که البته طول دوره مدیریت سید موسی خادمی چهار سال تمام در دوره دولت اول حسن روحانی بود.

به اوضاع و احوال استان که بنگریم در خواهیم یافت که در طول 8 سال دولت گذشته استان با فراز و نشیب های زیادی روبرو بود و تقریباً همه سیاسیون و غیر سیاسیون و اقشار مختلف مردم در همه نقاط استان می دانند که در طول شش سال از مجموع هشت سال دولت روحانی در استان، یک فرد خاص فراتر از استانداران برای کهگیلویه و بویراحمد تصمیم می گرفت و تقریباً استانداران در 6 سال اول دولت تدبیر در استان مجری دستورات یک فرد خاص بودند.

با حضور حسین کلانتری و معاون سیاسی امنیتی او اوضاع در استان کمی متفاوت تر از قبل شد و این دو مستقل از فرد خاص به مدیریت استان پرداختند.

مدیریت حسین کلانتری مستقل از نمایندگان مجلس در استان بود و مهمترین وعده او به مردم استان برگزاری انتخابات در امنیت و صحت کامل بود که به وعده و قول خود تا حدود زیادی وفا کرد و نتیجه انتخابات مجلس نشان دهنده عملی شدن وعده حسین کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کدام استاندار بهتر بود؟/مدیر ارشد آینده کهگیلویه و بویراحمد چه کسی باشد؟

عملکرد کدام استاندار بهتر بود؟/مدیر ارشد آینده کهگیلویه و بویراحمد چه کسی باشد؟