مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 19:202021-08-12پزشكي

تسریع در واکسیناسیون باعث کاهش چرخش ویروس می شود


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: امیدوارم با تسریع در واکسیناسیون بتوانیم سطح ایمنی جامعه را افزایش و چرخش ویروس را کاهش دهیم.

- ، علیرضا دلاوری، دانشگاه علوم پزشکی تهران را یکی از دانشگاه های بزرگ برتر در زمینه واکسیناسیون خواند و تصریح کرد: استان تهران دارای 14 میلیون جمعیت است که از این میزان، دانشگاه علوم پزشکی تهران 3 میلیون جمعیت تحت پوشش دارد.

همچنین بر اساس تکالیف اعلام شده، باید 31 پایگاه تزریق واکسن راه اندازی می کردیم که تا کنون توانسته ایم 30 پایگاه راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به استانداردهای اعلام شده برای راه اندازی پایگاه (یک پایگاه برای هر 100 هزار نفر)، گفت: اگر بخواهیم به 800 هزار دوز واکسن در روز برسیم و هر پایگاه حدود یکهزار واکسن بزند، باید 31 پایگاه راه اندازی کنیم.

خوشبختانه در پایگاه های موجود، تجمعی برای واکسیناسیون نداریم و توانستیم تجمع صبحگاهی برای تزریق واکسن را با آغاز ساعت کاری از 7:30 صبح کاهش دهیم.

دلاوری از توانایی دانشگاه برای افزایش پایگاه ها در روزهای آتی خبر داد و افزود: با تعاملی که با دانشکده ها و خصوصاً دانشکده پزشکی و سازمان های دیگر داشتیم، توانستیم تا کنون پایگاه های مختلفی را راه اندازی کنیم و این ظرفیت قابل افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در واکسیناسیون باعث کاهش چرخش ویروس می شود

تسریع در واکسیناسیون باعث کاهش چرخش ویروس می شود