مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 05:102021-08-13سياسي

آزادی 70 زندانی در بابل


با حضور رییس کل دادگستری استان مازندران به همراه معاون منابع انسانی و روسای دادگستری شهرستان های بابل، بابلسر، فریدونکنار و رییس دادگاه عمومی بخش های بند پی و گتاب و همراهی جمعی از قضات این حوزه های قضایی در زندان بابل، - زمینه آزادی 70 زندانی فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: 39 نفر از این زندانیان با دستور قضایی آزاد شده و 31 نفر نیز به مرخصی پایان حبس اعزام که جمعا 70 نفر از این زندانیان از حبس رهایی یافتند.

رییس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: با پیگیری وتلاش همکاران ما در ستاد دیه مبلغ تقریبا 2 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به 54 نفر از زندانیان جرایم مالی پرداخت که زمینه آزادی این تعداد زندانی را فراهم کرد.

وی همکاری و مشارکت مددکاران شاغل در زندان ها را بسیار موثر ارزیابی و افزود: برابر تلاش شبانه روزی این مددکاران و سفیران صلح با از دعوت از شکات و مذاکره با آن ها مقدمات گذشت تعداد قابل توجهی از زندانیان فراهم شد.

حجت الاسلام اکبری اظهار کرد: برای بهره مندی از از ایام عزاداری حسینی با مرخصی 400 نفر از مددجویان واجد شرایط نیز موافقت شد و همچنین با هدف کمک به خانواده زندانیان نیازمند 100 سبدکالا تهیه و دراختیار آنان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 70 زندانی در بابل

آزادی 70 زندانی در بابل