مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-13سياسي

بسیج و سپاه همواره کنار کادر درمان هستند


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج و سپاه از ابتدای شیوع کرونا در کنار کادر درمان حضور داشتند و هر کمکی که نیاز بوده انجام دادند و اکنون نیز برای مهار شیوع این ویروس در پیک پنجم در میدان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی صبح امروز با حضور در شهرستان شاهرود از دومین مرکز واکسیناسیون کادر درمان حضور داشتند و هر کمکی که نیاز بوده انجام دادند و اکنون نیز در کنار کادر درمان برای مهار شیوع این ویروس در پیک پنجم حضور دارد.

سردار حمید دامغانی با بیان اینکه قرارگاه شهید سلیمانی با جدیت در استان سمنان دنبال خواهد شد، گفت: مراکز تزریق واکسن، تست رایگان کرونا و حضور گروه های جهادی در بیمارستان ها با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی استان و کمک مؤمنانه در حال سازمان دهی و اجرا است.

او از عموم مردم خواست برای مهار این ویروس منحوس دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا کادر درمان دچار مشکل در خدمت رسانی به بیماران نشود.

در این بازدید جواد رضوانی مسؤول بسیج جامعه پزشکی شاهرود گزارشی از روند راه اندازی مرکز شماره دو واکسیناسیون کرونا شاهرود ارائه کرد و افزود: در این مرکز 20 بسیجی کانون بسیج جامعه پزشکی و پرستاری و دکتر در خدمت رسانی به مراجعه کنندگان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج و سپاه همواره کنار کادر درمان هستند

بسیج و سپاه همواره کنار کادر درمان هستند