موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-13فرهنگي

نوید محمدزاده و پیمان معادی گزینه های اصلی ایفای نقش شهید امینی


ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی «فاتحان اروند» از مذاکره با نوید محمدزاده و پیمان معادی برای بازی در نقش شهید احمد امینی در این فیلم سینمایی خبر داد.

- ابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی فاتحان اروند از مذاکره با نوید محمدزاده و پیمان معادی برای بازی در نقش شهید احمد امینی در این فیلم سینمایی خبر داد.

ابراهیم عامریان تهیه کننده سینما که به تازگی قصد ساخت فیلم سینمایی فاتحان اروند به کارگردانی فرهاد فداکار را دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این فیلم درباره یکی از مهمترین عملیات های جنگ تحمیلی است که اجرایی شدن آن بستگی به عملیاتی داشت که یک گروه از غواصان باید آن را انجام می دادند.

تاکنون فیلمنامه های بسیاری درباره دفاع مقدس دریافت می کردم، اما این فیلمنامه اثر متفاوتی درباره شهید حاج احمد امینی است که شخصیت بسیار دوست داشتنی داشته و از سوی شهید حاج قاسم سلیمانی به فرماندهی گردان غواصی مورد نظر انتخاب شده بود.

همین مساله سبب شد تا تصمیم بگیرم این پروژه را جلوی دوربین ببرم.

وی بیان کرد: این فیلم، اثری است که بخش اعظمی از فیلمبرداری آن زیر آب انجام خواهد شد.

البته در قصه فاتحان اروند توجه بیشتری به زوایای شخصیتی شهید حاج احمد امینی می شود، اما این توجه به صورت موازی با قصه اصلی پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید محمدزاده و پیمان معادی گزینه های اصلی ایفای نقش شهید امینی

نوید محمدزاده و پیمان معادی گزینه های اصلی ایفای نقش شهید امینی