مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-13سياسي

شیرخوارگان حسینی وهابی ها را به وحشت می اندازند


استاد حوزه علمیه با اشاره به تأثیر روضه حضرت علی اصغر (ع) و زنده بودن یاد و نام ایشان در عالم گفت: امروز مراسم شیرخوارگان حسینی وهابی ها را به وحشت می اندازد و نشان می دهد که تا چه اندازه شهادت مظلومانه این طفل شیرخوار برای هدایت مردم در عالم مؤثر است.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه با اشاره به تأثیر روضه حضرت علی اصغر (ع) و زنده بودن یاد و نام ایشان در عالم گفت: امروز مراسم شیرخوارگان حسینی وهابی ها را به وحشت می اندازد و نشان می دهد که تا چه اندازه شهادت مظلومانه این طفل شیرخوار برای هدایت مردم در عالم مؤثر است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی در مراسم شیرخوارگان حسینی در حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه امام حسین علیه السلام برای هدایت بندگان تا قیامت قیام کردند، عنوان کرد: امام حسین (ع) هرچه داشتند در راه خدا بزل کردند تا بندگان خدا از حیرت و ضلالت نجات پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام برای هدایت از سه ابزار استفاده کردند، افزود: اولین ابزار عقلانیت است که با روشنگری، خطبه خوانی، پاسخ دادن به نامه و حضور در اجتماعات و گفت وگو با مردم از این ابزار استفاده کردند تا عقول تعطیل شده مردم بعد از رحلت پیامبر(ص) دوباره احیا شود و در نهایت شهادت امام حسین علیه السلام باعث احیای عقول تعطیل شده مردم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخوارگان حسینی وهابی ها را به وحشت می اندازند

شیرخوارگان حسینی وهابی ها را به وحشت می اندازند