مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-13پزشكي

روند درمان کرونا می تواند این مقدار کشتار نداشته باشد اگر...


رییس بخش مراقبت های ویژه کرونای بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: روند درمان کرونا آسان است و می تواند این مقدار کشتار نداشته باشد، اگر افراد مسئولیت اجتماعی خود را بعد از بیمار شدن رعایت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بخش مراقبت های ویژه کرونای بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: روند درمان کرونا آسان است و می تواند این مقدار کشتار نداشته باشد، اگر افراد مسئولیت اجتماعی خود را بعد از بیمار شدن رعایت کنند.

  علی رضا صداقت در این خصوص، اظهار کرد: عده ای در خانه می مانند و هیچ کاری نمی کنند تا بدحال می شوند این حالت را توصیه نمی کنیم.

افراد باید با مشاهد علائمی همچون تب، سردرد، سرفه، اسهال، استفراغ، پشت درد، کمردرد به مطب پزشک،کلینیک های خصوصی یا مراکز 16 ساعته مراجعه کنند.

همچنین می توانند با سامانه 4030 و 191 نیز تماس بگیرند.

وی افزود: به اورژانس بیمارستان ها مراجعه نکنید، زیرا اورژانس ها متعلق به بیمارانی است که باید در بیمارستان ها باشند و مراجعه همه افراد به اورژانس سبب گسترش بیشتر بیماری کرونا می شود.

صداقت ادامه داد: دکتر باید تشخیص دهد که شما نیاز به انجام تست حلق دارید، سی تی اسکن انجام دهید و چه داروهایی مصرف کنید؟ برای همه بیماران کرونایی فاوی پیراویر و رمدسیویر تجویز نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند درمان کرونا می تواند این مقدار کشتار نداشته باشد اگر...

روند درمان کرونا می تواند این مقدار کشتار نداشته باشد اگر...