مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-13حوادث

سردار بهدانی فرد: کشف محموله 142 کیلویی مواد افیونی در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 142 کیلو تریاک در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: یزد برای سوداگران مرگ منطقه ای ناامن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ یکی از اولویت های جدی پلیس در این استان است، اظهار کرد: در راستای مبارزه با سواداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدام اطلاعاتی متوجه شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله افیونی به شمال کشور را دارند.

وی افزود: ماموران پلیس با تشکیل یک تیم عملیاتی رصد محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار دادند و خودرو سواری پارس حامل محموله موادمخدر را در محور مهریز-یزد مشاهده و در عملیاتی ضربتی که قصد انتقال این محموله به شهرهای شمالی را داشتند دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار بهدانی فرد در پایان خاطرنشان کرد: استان یزد در مسیر ترانزیت موادمخدر از جنوب و شرق کشور به دیگر استان ها قرار دارد و در همین خصوص ماموران پلیس این استان با مجاهدت و جانفشانی با باندهای وارد کننده موادمخدر برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بهدانی فرد: کشف محموله 142 کیلویی مواد افیونی در یزد

سردار بهدانی فرد: کشف محموله 142 کیلویی مواد افیونی در یزد