مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-13سياسي

شورای شهر ارومیه در سریعترین زمان شهردار شایسته را انتخاب کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: شورای شهر ارومیه در سریعترین زمان شهردار شایسته را انتخاب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: شورای شهر فردی را برای شهرداری انتخاب کنند که دین دار و خدا ترس باشد زیرا کسی که این ویژگی ها را نداشته باشد شایسته شهردار شدن نیست.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر ششم ارومیه کسی را انتخاب کنند که دین دار باشد و ترس از خدا داشته باشد زیر کسی که ترس از خدا نداشته باشد شایسته شهردار شدن نیست.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه شورای شهر از گذشته درس عبرت بگیرد و بهترین شخص را انتخاب کنند تا مشکلات شهر به درستی مدیریت شود، اظهار کرد: باید مواظبت کنیم تا برخی با سخنان تحریک آمیز امنیت را به خطر نیاندازند.

وی ادامه داد: باید بدانیم همه چیز در سایه امنیت به وجود می آید و کسانی که امنیت را زیر سوال می برد، مصالح مسلمانان را مدنظر ندارد و باید از امنیت مواظبت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ویروس کرونا مهمترین مساله روز در کشور است و باید همه ما اصول بهداشتی را در مراسمات رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر ارومیه در سریعترین زمان شهردار شایسته را انتخاب کند

شورای شهر ارومیه در سریعترین زمان شهردار شایسته را انتخاب کند