مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-13سياسي

با مسؤولان بی کفایت تعارف نداریم


امامان جمعه در مسائل مهم با هیچ کس تعارف ندارند و دولت جدید هم تا زمانی که درست کار کند مورد حمایت است و در صورت خلاف آن نخستین جایگاهی که با آن مخالفت کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای قارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در دیدار خبرنگاران جزیره با وی، اظهار داشت: با استقرار دولت جدید امیدواریم کارها در مسیر اصلاح انجام شود البته دولت یک بخشی از جمهوری اسلامی است و تمام نظام نیست و دولت ها در زمان های مختلف می آیند و می روند.

وی ادامه داد: این دولت هم اگر درست حرکت کند مورد حمایت و تایید خواهد بود و اگر بد کار کند اولین افرادی که با آن مخالفت کنند امامان جمعه خواهند بود ولی امیدواریم اتفاقات است و هر مسوولی که کار خوب انجام دهد زبان ما ستایشگری از اوست و اگر خلاف آن باشد انتقاد می کنیم و رسانه ها هم باید از ظرفیت خودشان در این روشنگری ها استفاده کنند.

حاجبی تصریح کرد: در همه کارها باید با خدا معامله کرد و اینگونه معامله ارزشمند تر از هر معامله ای است و زیانکارترین افراد کسانی هستند که آخرتشان را به دنیا بفروشند و بدتر از آن، کسانی هستند که آخرت را به دنیای دیگری بفروشند.

  او یادآور شد: سخنانم در خطبه ها براساس حجتی است که با خدای خودم دارم و هیچ حرفی را بی دلیل نمی زنم و اصولا دستگاه های وابسته با مقام معظم رهبری از طرف دستگاه های ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مسؤولان بی کفایت تعارف نداریم

با مسؤولان بی کفایت تعارف نداریم