مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-13اقتصادي

افزایش 40 درصدی بستری کودکان مبتلا به کرونا در اصفهان


آمار کرونا روز به روز در اصفهان در حال افزایش است بطوریکه رسیدن تعداد بستری بیماران کرونایی به بیش از سه هزار نفر، بخش درمان استان را در مرز شکنندگی قرار داد.

- رییس بیمارستان کودکان امام حسین(ع) اصفهان گفت: میزان بستری کودکان دارای علائم کرونا در اصفهان در مقایسه با 10 روز گذشته حدود 40 درصد افزایش یافته است و از خانواده ها درخواست داریم که کودکان خود را به مراسم مختلف، تجمعات و دورهمی نبرند.

مهرداد معمارزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در موج پنجم کرونا روزانه حدود 10 کودک مبتلا به کرونا داریم که بستری می شوند و این آمار در سه روز گذشته رو به افزایش و به 15 تا 17 نفر هم رسیده است.

وی با بیان اینکه از فروردین تا اول اسفند سال 99 (11 ماه) حدود 900 کودک مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان داشتیم، اظهار داشت: این تعداد در 6 ماه گذشته تقریبا 80 درصد افزایش یافت و به یکهزار و 500 بستری از اسفند پارسال تا مرداد امسال رسید.

معمارزاده از خانواده ها خواست که اگر کودکان آنها علائمی مانند تب، سرفه، مشکلات گوارشی و تشنج داشتند در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنند و گفت: استفاده از ماسک برای کودکان بالای 2 سال ضروری است با اینحال از خانواده ها تقاضا داریم که کودکان خود را به مکان هایی که تجمع دارند، نبرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی بستری کودکان مبتلا به کرونا در اصفهان

افزایش 40 درصدی بستری کودکان مبتلا به کرونا در اصفهان