مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-14اقتصادي

آغاز تعمیرات اساسی اسکله بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار


معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی اسکله های 1 و 5 بندر شهید کلانتری و 5 بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، به گفته عباس آذرپیکان اعتبار کل این پروژه بیش از هزار میلیارد ریال و مدت اجرای آن 20 ماه و شروع پروژه از 1 خرداد امسال بوده است.

وی افزود: ترمیم اسکله های شماره 1 بندر شهید کلانتری، بهسازی اسکله های 5 شهید کلانتری و 5 شهید بهشتی در برنامه عملیاتی این طرح قرار دارند که با اتمام این پروژه ها ضریب ایمنی بندر از نظر پهلودهی شناور، تخلیه و بارگیری افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی استان با بیان اینکه در اجرای این پروژه از روش های نوین عملیات بهسازی اسکله که در دنیا متداول است بهره گیری می شود ادامه داد: 16 عدد فندر در اسکله شماره 5 کلانتری و 12 عدد فندر در اسکله شماره 5 شهید بهشتی، طراحی و نصب خواهد شد و علاوه بر این در اسکله شماره 5 شهید بهشتی به تعداد 18 عدد بولارد به ظرفیت 100 تن نصب خواهد شد.

آذرپیکان با اشاره به اهمیت نظارت دقیق بر اجرای پروژه، رنگ آمیزی بیش از 7 هزار متر مربع، تخریب بتن به میزان 2 هزار متر مکعب، استفاده از 300 تن میلگرد و 45 تن آهن آلات سنگین و بتن ریزی به میزان 3700 متر مکعب، را از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعمیرات اساسی اسکله بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار

آغاز تعمیرات اساسی اسکله بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار