مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-14اقتصادي

آغاز واکسناسیون کارکنان صنعت نفت گچساران


سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از آغاز واکسیناسیون کارکنان نفت و گاز این شهرستان علیه ویروس منحوس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علی جعفری دیزگانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری مسئولین این شرکت و هماهنگی های لازم با بهداشت و درمان صنعت نفت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، در سالن بیمارستان نفت طرح تزریق واکسن بصورت عمومی برای کارکنان آغاز شد.

 وی بیان کرد: بی شک با اجرای این طرح ضمن حفظ و صیانت از با ارزش ترین و بزرگترین سرمایه صنعت نفت که همان نیروی انسانی است ، ارائه خدمت در جهت توسعه پایدار و تولید صیانتی با آرامش بیشتری انجام خواهد شد .

سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: واکسیناسیون به معنای پایان پروتکل ها نیست و همکاران نباید فکر کنند پس از انجام این طرح شرایط عادی می شود.

جعفری دیزگانی عنوان کرد:  با وجود تزریق واکسن  باید پروتکل های بهداشتی ، از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، عدم حضور در تجمعات و ترددهای غیرضروری همچنان رعایت شود.

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود:  جا دارد از تلاش و پیگیری های مدیر عامل شرکت ، رییس بهداشت درمان صنعت نفت ، مدیر ومسولین شبکه های بهداشت شهرستانهای حوزه عملیاتی شرکت ، اداره HSE نفت و کلیه کسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسناسیون کارکنان صنعت نفت گچساران

آغاز واکسناسیون کارکنان صنعت نفت گچساران