مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-14سياسي

پرداخت مطالبات کادر درمان در دستور کار قرار گرفت/ محدودیت های کرونایی تشدید می شود


استاندار سمنان با بیان اینکه پرداخت به موقع مطالبات و معوقات کادر درمان در دستور کار قرار گرفت، گفت: ممنوعیت ها و محدودیت های کرونایی در این استان همراه با نظارت جدی تشدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: وضع شیوع بیماری کرونا در کل کشور روند صعودی داشته و در استان سمنان نیز وضع صعودی ابتلا به بیماری و سرایت آن ادامه دار است.

وی افزود: سه شهرستان زرد استان سمنان شامل آرادان، مهدی شهر و میامی به دلیل افزایش سرایت بیماری به وضع نارنجی تغییر رنگ داده و بقیه شهرستان ها قرمز کرونایی هستند که باید به طور جدی اعمال محدودیت ها در فعالیت کسبه، بازارایان و بقیه حوزه ها انجام شود.

استاندار سمنان تأکید کرد: امیدواریم با یک عزم همگانی، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شاهد کنترل بیماری و روند نزولی سرایت آن در این استان در آینده باشیم.

آشناگر گفت: تأکید بر اقناع سازی افکار عمومی یکی از مصوبات و تأکیدات امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا بود که نیاز است تا صدا و سیما و شبکه های تبلیغی و اجتماعی، ائمه جمعه و جماعات و هیأت های مذهبی، ابعاد خطرات سرایت بیماری و وضع فعلی جامعه را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات کادر درمان در دستور کار قرار گرفت/ محدودیت های کرونایی تشدید می شود

پرداخت مطالبات کادر درمان در دستور کار قرار گرفت/ محدودیت های کرونایی تشدید می شود