مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-14سياسي

افتتاح کتابخانه آیت الله بهاری در هفته دولت


فرماندار شهرستان بهار از بازگشایی کتابخانه آیت الله بهاری با 800 متر مربع زیر بنا در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهار اظهار کرد: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همانند سال های قبل با قوت و قدرت در شهرستان بهار برگزار خواهد شد .

وی افزود: از همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی انتظار می رود از ظرفیت های موجود برای برگزاری این جشنواره استفاده کنند تا شاهد حضور خوب مردم شهرستان در این جشنواره  فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد:  کتابخانه آیت الله بهاری با هدف تامین نیازهای مطالعاتی شهرستان آماده بهره برداری و استفاده کاربران است و آیین بازگشایی این کتابخانه در هفته دولت برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان نیز با بیان اینکه در هشت سال گذشته با رشد 54 درصدی کتابخانه ها در سطح استان مواجه شدیم، اظهار کرد: در این مدت موفق شدیم از ظرفیت خیرین در این حوزه به کتابخانه های بسیاری را احداث کردیم.

عاطفه زارعی افزود: در هفته دولت آیین بازگشایی کتابخانه آیت الله بهاری را پس از چندین سال تعطیلی خواهیم داشت، استحکام این بنا نیاز به تقویت داشت چراکه نگران ایمنی کاربران بودیم و امروز این این دغدغه برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه آیت الله بهاری در هفته دولت

افتتاح کتابخانه آیت الله بهاری در هفته دولت