مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-14اقتصادي

توزیع روزانه 50 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع روزانه 50 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در قالب اجرای طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع روزانه 50 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در قالب اجرای طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر خبر داد.

مجید الهی راد بابیان اینکه در راستای اجرای طرح اطعام حسینی 72 آشپزخانه تهیه و پخت غذای نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان را بر عهده دارند خاطرنشان کرد: از طریق این آشپزخانه 500 هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان در دهه اول محرم می شود.

پیش بینی شده است.

وی افزود: پویش اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان با مشارکت هیئت های عزاداری، حسینیه ها، مساجد، موسسه های خیریه و کمک های مردم نیکوکار استان خراسان شمالی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، وی یادآور شد: تمام خیرانی که تمایل به مشارکت در کمک به نیازمندان در این ماه رادارند می توانند با شماره گیری #058*8877* و یا واریز به شماره کارت 6037997950030610 کمک های خود را اهدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 50 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی

توزیع روزانه 50 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی