مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-14سياسي

کاشت یک هزار درخت در ارتفاعات گلانغرب توسط همیار طبیعت


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گیلانغرب گفت: «امیر حسینی» همیار طبیعت 68 ساله گیلانغربی با کاشت بیش از یک هزار اصله گون جنگلی و بلوط در ارتفاعات مرتعی این شهرستان کاشته است.

- رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گیلانغرب گفت: امیر حسینی همیار طبیعت 68 ساله گیلانغربی با کاشت بیش از یک هزار اصله گون جنگلی و بلوط در ارتفاعات مرتعی این شهرستان و احیا این گونه ها، چهار هکتار از مراتع را جنگل کاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، جبار ولی پور روز شنبه در حاشیه تجلیل از این همیار طبیعت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این همیار هدف از این کار خود را ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین دوستداران طبیعت برای حفاظت از منابع طبیعی بیان کرد.

وی اظهار داشت: این همیار طبیعت علاوه بر این اقدام ارزشمند در تمام فعالیت های مربوط به منابع طبیعی از جمله اطفای حریق، پاکسازی زباله ها در طبیعت و عرصه های ملی مشارکت دارد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گیلانغرب گفت: به مناسبت 22 مرداد روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و مدیر اداره منابع طبیعی از این همیار طبیعت گیلانغربی تجلیل شد که به عنوان همیار طبیعت نمونه نیز در شهرستان شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت یک هزار درخت در ارتفاعات گلانغرب توسط همیار طبیعت

کاشت یک هزار درخت در ارتفاعات گلانغرب توسط همیار طبیعت