مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-14اقتصادي

رسیدگی به مشکلات 152 واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در سال جاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس از رسیدگی به مشکلات 152 واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی با اشاره به برگزاری 56 جلسه کمیته های تخصصی و اصلی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: از ابتدای سال تاکنون به مشکلات  152  واحد تولیدی در بخش های صنعتی، معدنی  و کشاورزی در قالب 213  مصوبه رسیدگی شده است.

وی با بیان این که اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در برابر قانون لازم الاجرا می باشد،اضافه کرد:خوشبختانه 57  درصد از مصوبات اجرایی شده و مابقی درحال پیگیری و دردست اجراست.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به دیگر جزییات مصوبات کارگروه مذکور پرداخت و یادآور شد: 47 درصد از موضوعات مطروحه مربوط به امور بانکی و تعیین تکلیف بدهی واحدهای صنعتی بوده است و مابقی مربوط به سایر دستگاها می باشد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت  استان فارس یادآور شد: از جمله اولویت های سازمان در بخش صنعت و معدن صیانت از واحدهای فعال، حفظ وضعیت موجود، تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام و احیای واحدهای تولیدی غیرفعال می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات 152 واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در سال جاری

رسیدگی به مشکلات 152 واحد تولیدی و صنعتی استان فارس در سال جاری