مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-14اقتصادي

بازار بزرگ تهران در تعطیلات کرونایی، تعطیل است (+ فهرست صنوف مجاز به فعالیت)


رییس اتاق اصناف تهران در خصوص تعطیلات سراسری در کشور گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه ادارات، سازمان ها، بانک ها و اصناف به غیر از مشاغل گروه یک شغلی از دوشنبه 25 مرداد الی شنبه 30 مرداد در سراسر کشور تعطیل میباشند.

- بازار بزرگ تهران در تعطیلات کرونایی، تعطیل است (+ فهرست صنوف مجاز به فعالیت) رییس اتاق اصناف تهران در خصوص تعطیلات سراسری در کشور گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه ادارات، سازمان ها، بانک ها و اصناف به غیر از مشاغل گروه یک شغلی از دوشنبه 25 مرداد الی شنبه 30 مرداد در سراسر کشور تعطیل میباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: در ایام تعیین شده بانک ها نیز تعطیل می باشند؛ لذا امیدواریم با تحقق این موضوع و تعطیلی بانک ها، اصناف گروه های شغلی 2، 3 و 4 و بازاریان با خیال راحت واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند.

رییس اتاق اصناف تهران در پایان اظهار داشت: اتاق اصناف تهران، تمامی اتحادیه های صنفی تهران و همچنین بازار بزرگ تهران در این روزها تعطیل بوده و فقط صنوف مشمول گروه یک مجاز به فعالیت هستند.

فراهانی در خصوص مشاغل گروه یک عنوان کرد: فهرست مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت در تمامی شهرستان ها حتی در شرایط قرمز به شرح ذیل میباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بزرگ تهران در تعطیلات کرونایی، تعطیل است (+ فهرست صنوف مجاز به فعالیت)

بازار بزرگ تهران در تعطیلات کرونایی، تعطیل است (+ فهرست صنوف مجاز به فعالیت)