مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 12:052021-08-14حوادث

رمال اینترنتی دستگیر شد


مرد شیاد که با انتشار آگهی طالع بینی و فالگیری در تلگرام، پس از جلب اعتماد و دادن وعده های دروغین از مشتری هایش مبالغ زیادی پول دریافت می کرد، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سرهنگ حمید رضا سلطان آبادی، رییس پلیس فتای شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی رصدهای مستمر کارشناسان این پلیس، کانال تلگرامی که اقدام به تبلیغ دعانویسی، جادوگری و دادن طلسم می کرد شناسایی شد و رسیدگی به آن در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

در نخستین بررسی ها مشخص شد متهم با تبلیغ فالگیری و رمالی و فروش طلسم و ارسال آنها به وسیله پست پیشتاز برخی از شهروندان را فریب داده که با انجام تحقیقات فنی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاه موقتش دستگیر شد.

این مقام مسئول ادامه داد؛ متهم پس از انتقال به پلیس فتا و روبه رو شدن با ادله جرم ضمن پذیرش جرم خود اعتراف کرد و گفت: با درج و انتشار آگهی طالع بینی و فالگیری، پس از جلب و سوء استفاده از اعتماد قربانیان، با دادن وعده های دروغین از آنها مبالغ زیادی پول دریافت می کردم.

سرهنگ سلطان آبادی ضمن اشاره به این موضوع که با تقویت باورهای دینی و افزایش آگاهی، راه سوء استفاده و سودجویی این کلاهبرداران بسته خواهد شد، افزود: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را که پایه دینی و علمی ندارند به روش های مختلف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمال اینترنتی دستگیر شد

رمال اینترنتی دستگیر شد