مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-14سياسي

تکریم متفاوت اصحاب رسانه در دهدشت/وقتی امام جمعه از خبرنگاران سؤال می پرسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، دورهمی خبرنگاران با امام جمعه دهدشت به بهانه تکریم روز خبرنگار امروز در مصلی برگزار شد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در تبیین جایگاه قلم و رسانه گفت:اگر امروز مسئله عاشورا جهانی شده است علتش راویان حادثه بود که ثبت کردند و تبدیل به خبری شد که به نسل ها رسید.

وی ادامه داد: رسالت صاحبان قلم در جامعه نقش فرهنگی داشته باشد، خبرنگار نابه سامانی و ناهنجاری جامعه را با اطلاعات دقیق بیان کند قلمش نلرزد و لکنت زبان نداشته باشد.

امام جمعه دهدشت رسالت فرهنگی خبرنگاران را یادآور شد و گفت: تصمیم گیری احساسی، نگاه قومی و قبیله ای به عنوان یک معضل در شهرستان است رسانه ها می توانند با آگاهی بخشی فرهنگی به جامعه این فضا را از بین ببرند و قوم دوستی را به جای قوم گرایی ترویج دهند.

  رییس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه در پاسخ به نقد یکی از خبرنگاران به این شورا تصریح کرد:کارایی مصوبه های شورای فرهنگ عمومی به ضمانت اجرایی بستگی دارد که متاسفانه گاهی وجود ندارد.

رسیدگی به مشکلات مسکن مهر دهدشت از دیگر خواسته های خبرنگاران بود که امام جمعه گفت: بارها مشکلات سایت در خطبه ها و در جلسات مطرح شد ظلم مسکن و شهرسازی نسبت به سایت مسکن مهر دهدشت تاریخی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم متفاوت اصحاب رسانه در دهدشت/وقتی امام جمعه از خبرنگاران سؤال می پرسد

تکریم متفاوت اصحاب رسانه در دهدشت/وقتی امام جمعه از خبرنگاران سؤال می پرسد