مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-14حوادث

انهدام یک باند سارقان با 40 فقره سرقت در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که سربازان گمنام امام زمان (عج) این منطقه را برای متجاوزین و مجرمان ناامن کردند، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی باند سارقان با 40 فقره سرقت منهدم شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد عصر امروز در جمع برخی از رسانه ها حاضر شد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت به عنف از یک سنگبری در شهرستان تفت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد که چند نفر با سر و صورت بسته وارد این سنگبری شده و پس از ضرب و شتم نگهبان با سلاح سرد، دست و پای او را بسته و دست به سرقت کابل برق و وجه نقد زده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تفت با همکاری عوامل پلیس آگاهی استان یزد با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی اعضای این باند پنج نفره سرقت شدند و پس از اخذ مجوز قضایی متهمان را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: اعضای این باند سرقت در تحقیقات پلیس به 40 فقره سرقت ترانس برق، سیم و کابل برق، پمپ آب، وجه نقد، دوربین مدار بسته، کابل های برق فشار قوی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند سارقان با 40 فقره سرقت در یزد

انهدام یک باند سارقان با 40 فقره سرقت در یزد