مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 15:102021-08-14سياسي

نامه یک نماینده به دادستان کشور: صرافی های خارجی رمز ارز را مسدود کنید


موضوع رمزارزها طی سالهای اخیر به عنوان یکی از موضوعات مهم و یک پدیده غیرقابل انکار در حوزه اقتصادی جهان و کشورمان مطرح شده و طی ماه های اخیر نیز نهادهای مسئول در قوه قضاییه و مجلس تلاش کرده اند ساماندهی فعالیت های بومی در این حوزه را پیگیری کنند.

- نامه یک نماینده به دادستان کشور: صرافی های خارجی رمز ارز را مسدود کنید موضوع رمزارزها طی سالهای اخیر به عنوان یکی از موضوعات مهم و یک پدیده غیرقابل انکار در حوزه اقتصادی جهان و کشورمان مطرح شده و طی ماه های اخیر نیز نهادهای مسئول در قوه قضاییه و مجلس تلاش کرده اند ساماندهی فعالیت های بومی در این حوزه را پیگیری کنند.

ارحیم زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه و سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید ملی در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار انجام اقدامات لازم برای مسدودسازی صرافی های خارجی حوزه رمزارز جهت جلوگیری از تداوم تلاش برای خروج ارز از کشور با سرمایه گذاری کاربران ایرانی شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین منتظریدادستان محترم کل کشورسلام علیکمموضوع رمزارزها طی سالهای اخیر به عنوان یکی از موضوعات مهم و یک پدیده غیرقابل انکار در حوزه اقتصادی جهان و کشورمان مطرح شده و طی ماه های اخیر نیز نهادهای مسئول در قوه قضاییه و مجلس تلاش کرده اند ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه یک نماینده به دادستان کشور: صرافی های خارجی رمز ارز را مسدود کنید

نامه یک نماینده به دادستان کشور: صرافی های خارجی رمز ارز را مسدود کنید