مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 16:452021-08-14اقتصادي

100 هزار بسته کمک مومنانه در استان مرکزی توزیع می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: در طول محرم و صفر حداقل 100 هزار بسته کمک مومنانه به اقشار کم بضاعت بویژه اقشار آسیب دیده از کرونا تخصیص می یابد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: در طول محرم و صفر حداقل 100 هزار بسته کمک مومنانه به اقشار کم بضاعت بویژه اقشار آسیب دیده از کرونا تخصیص می یابد.

سعید فرخی، شنبه 23 مرداد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات انجام شده جهت جلوگیری از طبخ غذا برای نذورات، لازم است مکاتباتی صورت گرفته و این میزان سهمیه به کمیته امداد، بهزیستی، بسیج و هلال احمر انتقال داده شده و در اختیار هیئت های مذهبی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند با قیمت مناسب قرار بگیرد.

بهتر است توزیع شهرستانی نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: ارائه و توزیع سیمان در حال حاضر در بازار بورس اقدام درستی نیست.

ضمن توجه به تعطیلی کارخانجات سیمان تقاضا بسیار زیاد و میزان عرضه پایین است که همین میزان اگر در بورس فروش نمی رفت قیمت آن بر اساس مصوبه ها بود و این میزان افزایش قیمت را نداشتیم.

سعید جعفری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گفت: اقلام تخصیص یافته به مناسبت ماه های محرم و صفر به استان مرکزی شامل 559 تن روغن و 600 تن برنج(شامل 200 تن برنج هندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار بسته کمک مومنانه در استان مرکزی توزیع می شود

100 هزار بسته کمک مومنانه در استان مرکزی توزیع می شود