مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 02:452021-08-14اقتصادي

21 گروه شغلی در محدودیت جدید مجاز به فعالیت اند


اتاق اصناف ایران در آستانه اعمال محدودیت های جدید برای کنترل پیک پنجم کرونا، فهرست مشاغل گروه یک را به روزرسانی و هشت رسته را از لیست قبلی حذف کرد.

- اتاق اصناف ایران در آستانه اعمال محدودیت های جدید برای کنترل پیک پنجم کرونا، فهرست مشاغل گروه یک را به روزرسانی و هشت رسته را از لیست قبلی حذف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتاق اصناف ایران در پی جدیدترین مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی از دوشنبه تاریخ 25 مرداد 1400 تا پایان روز شنبه 30 مرداد 1400 طی اطلاعیه ای اعلام کرد که تنها گروه شغلی در محدودیت جدید امکان فعالیت دارند و فعالیت سایر مشاغل ممنوع است.

همچنین در این اطلاعیه از خانواده بزرگ اصناف کشور خواسته شده تا با افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی در رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش آن به سطح بیش از 90 درصد، موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه شوند و از تشدید بازرسی، نظارت و برخورد قاطع با واحدهای اندک خاطی از سوی اتاق ها و اتحادیه های صنفی خبر داده است.

فهرست مشاغل 21 گانه مجاز در این دوره: 1- کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته 2- مراکز زیر ساختی و حیاتی، مراکز تامین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت های تصفیه و تهویه هوا، پالایشگاه ها و جایگاه های سوخت 3- ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 گروه شغلی در محدودیت جدید مجاز به فعالیت اند

21 گروه شغلی در محدودیت جدید مجاز به فعالیت اند