مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-15پزشكي

آژیر خطر کرونا در خواف


سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف در جریان بازدید از صنوف و بازار شهر خواف اظهار کرد: با روندی که بیماری در خواف پیش می رود، پیشی بینی می کنم با کاهش تخت مواجه شویم.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف در جریان بازدید از صنوف و بازار شهر خواف اظهار کرد: با روندی که بیماری در خواف پیش می رود، پیشی بینی می کنم با کاهش تخت مواجه شویم.

فرشته خوش نیت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: باوجود هشدارهای جدی که در ستاد مبارزه با کرونای شهرستان داشتیم اصلا رعایت پروتکل های بهداشتی آن طور که مدنظر ما هست، نبوده و ساده انگاری کرونا در بین مردم محرز است.

در شرایطی که همین الان در بیمارستان 26 تا 30 نفر بیمار کرونایی بستری هستند، این مسئله سبب شد تا بازدید مشترکی را از اصناف داشته باشیم تا بتوانیم این هشدار جدی را به برخی اصناف گوشزد کنیم.

وی بیان کرد: ساده انگاری مردم و اصناف خطرناک است چون آمار مرگ و میرها و بسترها و مثبت های پی سی آر در خواف به جد رو به افزایش است، هیچ محدودیت و رعایت پروتکل بهداشتی ندیدیم.

خوش نیت اعلام کرد: در حال حاضر 26 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان 22 بهمن بستری داریم که 24 نفر در بخش عادی و دو بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و بخش دوم مراقبت های ویژه با دریافت یک ونتیلاتور از مصوبات سفر استاندار به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر کرونا در خواف

آژیر خطر کرونا در خواف