مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-15اقتصادي

کارخانجات به دنبال گرانی لبنیات نیستند


مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع لبنی استان اصفهان با پیش بینی اینکه حداقل وضعیت بازار لبنیات تا پایان شهریور ماه به ثبات برسد، گفت: با توجه به درآمد فعلی جامعه، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع لبنی استان اصفهان با پیش بینی اینکه حداقل وضعیت بازار لبنیات تا پایان شهریور ماه به ثبات برسد، گفت: با توجه به درآمد فعلی جامعه، افزایش قیمت لبنیات به طور قطع مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، چراکه گرانی لبنیات موجب کاهش مصرف می شود.

سیاوش جمشیدی در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه نرخ گذاری شیر و لبنیات از حالت دستوری خارج شده است، اظهار کرد: از اواخر سال گذشته تا چند روز پیش مکاتبات بسیاری با مسئولان کشوری و استانی داشته ایم که کارخانجات صنایع لبنی نیز از وضعیت موجود بازار معترض هستند.

وی تصریح کرد: یکی از معترضان گرانی لبنیات خود کارخانجات هستند، چراکه افزایش قیمت این محصول موجب افت مصرف شده و این محصول به مرور از سبد مردم حذف می شود، در نتیجه کارخانجات صنایع لبنی به بن بست خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت تعاونی صنایع لبنی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارخانجات صنایع لبنی طالب افزایش قیمت نیستند، گفت: کارخانجات صنایع لبنی در مکاتبات بسیار خود با استانداری، سازمان جهاد کشاورزی و صمت سه پیشنهاد مطرح کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانجات به دنبال گرانی لبنیات نیستند

کارخانجات به دنبال گرانی لبنیات نیستند