مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-15سياسي

نویسندگان و اندیمشندان لبنانی از مکتب امام حسین (ع) حرف زدند


نشست هم اندیشی «جلوه ‎های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت»، با حضور علما، اندیشمندان و نویسندگان لبنانی، در تالار مار یعقوب السروجی که در یکی از کلیساهای ارتدکس سریانی است برگزار شد.

- نشست هم اندیشی جلوه ‎های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت ، با حضور علما، اندیشمندان و نویسندگان لبنانی، در تالار مار یعقوب السروجی که در یکی از کلیساهای ارتدکس سریانی است برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، نشست هم اندیشی با حضور علما، اندیشمندان و نویسندگان لبنانی، با عنوان جلوه ‎های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت ، در تالار مار یعقوب السروجی برگزار کرد.

این نشست با حضور عباس خامه یار، رایزن فرهنگی ایران در بیروت، حجت الاسلام و المسلمین، محمد حسین مهدوی مهر، رییس دانشگاه المصطفی در لبنان و سوریه، حجت الاسلام مهدویان، استاد علوم اسلامی در حوزه علمیه، سید علی عیسی طباطبایی، و جمعی از علما، نویسندگان و اندیشمندان برجسته مسیحی برگزار شد.

جرج صلیبا ؛ اسقف اعظم کلیسای ارتدکس سریانی در منطقه جبل لبنان و طرابلس، کاردینال عصام یوحنا درویش ؛ اسقف اعظم روم کاتولیک شهرهای فرزل، زحله و منطقه بقاع لبنان، انتوان بارا ؛ نویسنده و اندیشمند مسیحی اهل سوریه، الیاس زغیب ؛ رییس انجمن نویسندگان لبنان، جان قسیس ؛ نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان و اندیمشندان لبنانی از مکتب امام حسین (ع) حرف زدند

نویسندگان و اندیمشندان لبنانی از مکتب امام حسین (ع) حرف زدند