مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-15سياسي

انتزاع بخش مسکن از راه نه بار مالی دارد و نه زمان بر است


نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تاکید کرد: طرح انتزاع بخش راه از مسکن نه هزینه ای به دولت بار خواهد کرد و نه زمان بر خواهد بود که به کشور آسیب بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، خلیل بهروزی فر نماینده مردم در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیات طرح انتزاع بخش مسکن از راه و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت شهرسازی و آمایش سرزمین، اظهار داشت: با این تفکیک سازمان و وزارتخانه جدیدی عملا ایجاد نخواهد شد بلکه همان ساختار ادغام شده در سال های قبل، در حال حاضر از هم جدا می شوند و فاصله می گیرند، لذا این طرح هیچ هزینه ای ندارد.

وی ادامه داد: ادغام دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در حدود 10 سال قبل با هدف چابک سازی صورت گرفت، در حالی که با این ادغام فقط تجمیع انجام شد و هدف آن محقق نشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه فعالیت راه و شهرسازی بسیار گسترده است و مدیران استانی این وزارتخانه نسبت به همه حوزه های ماموریتی خود تسلط ندارند.

بهروزی فر تأکید کرد: با این تفکیک نه هزینه ای به دولت بار خواهد شد و نه زمان بر خواهد بود که آسیبی متوجه کشور شود.

وی تصریح کرد: اگر قرار است در برنامه هفتم توسعه سالانه یک میلیون مسکن احداث شود، با ساختار فعلی وزارت راه و شهرسازی بخش عمده وقت و انرژی وزیر معطوف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتزاع بخش مسکن از راه نه بار مالی دارد و نه زمان بر است

انتزاع بخش مسکن از راه نه بار مالی دارد و نه زمان بر است