مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-15بين الملل

گروه های مقاومت فلسطین دوشنبه نشست برگزار می کنند


سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد، رهبری مقاومت برای تعیین موضع سیاسی واحد در قبال عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به لغو محاصره غزه و بازسازی این منطقه روز دوشنبه نشستی خواهد داشت.

- سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد، رهبری مقاومت برای تعیین موضع سیاسی واحد در قبال عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به لغو محاصره غزه و بازسازی این منطقه روز دوشنبه نشستی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری وفا، در مقابل یک منبع فلسطینی نیز اعلام کرد، با توجه به سیر صعودی شهرک سازی در کرانه باختری و تشدید محاصره غزه، گروه های مقاومت در غزه گزینه های تشدید مردمی را بررسی می کنند.

این منبع از ماهیت ابزارهای تشدید مردمی که این گروه ها در حال بررسی آن هستند، اطلاعاتی نداد.

وی افزود، گروه ها ملاحظه می کنند که تلاش هایی برای تصویب طرحی جدید علیه قدس، منزوی کردن غزه از طریق محاصره وجود دارد تا به این ترتیب مردم نوار غزه را به بحران های معیشتی سرگرم و قدس و کرانه باختری را از هم جدا کنند.

منبع مذکور گفت، گروه های مقاومت با گسترش شهرک سازی در کرانه باختری مخالفند و نسبت به طرح اسراییلی- آمریکایی هشدار می دهند.

طرحی که تلاش دارد در ازای ارائه تسهیلات به فلسطینی ها و دادن اجازه ساخت جزیی در مناطق ج در کرانه باختری، شهرک سازی ها را گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت فلسطین دوشنبه نشست برگزار می کنند

گروه های مقاومت فلسطین دوشنبه نشست برگزار می کنند