مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-15دانش

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان


رییس علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان،پذیرش بدون کنکور دانشجو در دوره کاردانی و کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان آغاز شد.

- ایسنا/کردستان رییس علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان،پذیرش بدون کنکور دانشجو در دوره کاردانی و کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان آغاز شد.

میثم صادقخانی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان برای سال تحصیلی جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی در 10 کد رشته آغاز شد.

وی افزود: این دانشگاه در رشته های کاردانی شهرسازی، عمران، مددکاری اجتماعی-خانواده، مددکاری اجتماعی- اورژانس اجتماعی، اینترنت و شبکه های گسترده، نرم افزار-برنامه سازی کامپیوتری و در مقطح کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات گرایش برنامه نویسی تحت وب، مهندسی عمران ساختمان سازی و مددکاری اجتماعی- خانواده برای سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

رییس علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان، با بیان این که این دانشگاه بزرگ ترین و مجهزترین مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در استان است، بیان کرد: رشته های اعلامی این دوره بر حسب نیاز و تقاضای جامعه اکثرا به صورت کاربردی بوده و تمامی دروس به صورت کاملا آکاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان

آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان