مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-15اقتصادي

لیست مشاغل مجاز در شهرهای قرمز تغییر کرد + اسامی 21 شغل فعال در تعطیلی پنج روزه


کلیه ادارات، سازمان ها و بانک ها از دوشنبه 25 مرداد الی شنبه 30 مرداد در سراسر کشور تعطیل هستند و از ظهر روز یکشنبه تردد بین استانی محدود می شود و در این بازه زمانی تنها 21 شغل ضروری اجازه فعالیت خواهند داشت و سایر مشاغل ممنوع هستند.

- جی پلاس؛ اتاق اصناف ایران در آستانه اعمال محدودیت های جدید برای کنترل پیک پنجم کرونا، فهرست مشاغل گروه یک را به روزرسانی و هشت رسته را از لیست قبلی حذف کرد.

ایسنا در ادامه نوشت: اتاق اصناف ایران در پی جدیدترین مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی از دوشنبه تاریخ 25 مرداد 1400 تا پایان روز شنبه 30 مرداد 1400 طی اطلاعیه ای اعلام کرد که تنها گروه شغلی در محدودیت جدید امکان فعالیت دارند و فعالیت سایر مشاغل ممنوع است.

همچنین در این اطلاعیه از "خانواده بزرگ اصناف کشور" خواسته شده تا با افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی در رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش آن به سطح بیش از 90 درصد، موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه شوند و از تشدید بازرسی، نظارت و برخورد قاطع با واحدهای اندک خاطی از سوی اتاق ها و اتحادیه های صنفی خبر داده است.

فهرست مشاغل 21 گانه مجاز در این دوره: 1- کارخانه ها و کارگاه های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته 2- مراکز زیر ساختی و حیاتی، مراکز تامین و توزیع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست مشاغل مجاز در شهرهای قرمز تغییر کرد + اسامی 21 شغل فعال در تعطیلی پنج روزه

لیست مشاغل مجاز در شهرهای قرمز تغییر کرد + اسامی 21 شغل فعال در تعطیلی پنج روزه