مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-15اقتصادي

بازار بزرگ تهران از فردا تعطیل است


رییس اتاق اصناف تهران از شهروندان و کسبه بازار تهران خواست دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به صورت کامل رعایت کنند تا تهران از وضعیت قرمز خارج شود.

- رییس اتاق اصناف تهران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بازار بزرگ و تمام اتحادیه های صنفی به غیر از مشاغل گروه یک از دوشنبه /25 مرداد/ تا شنبه /30 مرداد/ در تهران تعطیل است.

قاسم نوده فراهانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلی بانک ها، اصناف گروه های شغلی 2، 3 و 4 و بازاریان، بدون نگرانی از بابت برگشت چک هایشان با خیال راحت واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند.

به گفته وی صاحبان مشاغل گروه یک شامل نانوایی ها، فروشگاه های مواد غذایی، زنجیره ای، سوپرمارکت ها، میوه و سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار، مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات پروتیینی و خدمات وابسته، مراکز تولید و عرضه فرآورده های لبنی و نانوایی (تولید فراورده های نانوایی)، مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرون بر(شامل تمام گروه های غذایی سرد، گرم، آشامیدنی، بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و مشاغل مشابه) می شود.

وی دیگر مشاغل گروه یک را، خشکشویی ها، فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی از قبیل گچ، سیمان، سرامیک، لوله و اتصالات)، محصولات فولاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بزرگ تهران از فردا تعطیل است

بازار بزرگ تهران از فردا تعطیل است