مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-15اجتماعي

نیمکت های مجازی نمی توانند دانش آموزان را به رشد حقیقی برسانند


رییس سابق انجمن اولیا و مربیان با اشاره به این که باید مدرسه را به عنوان اولویت اول برای آموزش مهارت های رفتاری و اجتماعی بچه ها در نظر بگیریم و بر ضرورت بازگشایی حضوری مدارس تاکیدکرد و گفت: - رییس سابق انجمن اولیا و مربیان با اشاره به این که باید مدرسه را به عنوان اولویت اول برای آموزش مهارت های رفتاری و اجتماعی بچه ها در نظر بگیریم و بر ضرورت بازگشایی حضوری مدارس تاکیدکرد و گفت: نیمکت های مجازی قادر به رساندن دانش آموزان به رشد حقیقی نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر احمدی اظهار کرد: باید مدرسه را به عنوان اولویت اول، برای آموزش مهارت های اجتماعی، فرهنگی و رفتاری در نظر بگیرید و با تعامل با جهان بزرگ تر از رشد حقیقی فرزندمان، مطلع شویم.

وی افزود: لازم است والدین به رشد حقیقی فرزندان خود دقت کنند یعنی ببینندکه چقدر فرزندانشان اهل تفکر هستند و قادرند برای حل مشکلاتشان به دنبال راه حل باشند.

آنهایی که رشد حقیقی پیدا کرده اند هم مشکلات و هم راه حل را خیلی سریع، پیدا کرده ومشکل را گسترش نمی دهند.

احمدی با اشاره به این که باید جامعه نگاهش را به مدرسه و رشدحقیقی تربیت، تغییر داده و آن را بشناسد، تصریح کرد: هر چقدر که فرزندانمان بزرگ تر می شوند، دنیای عاطفی و روانی آن ها نیز بزرگ تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمکت های مجازی نمی توانند دانش آموزان را به رشد حقیقی برسانند

نیمکت های مجازی نمی توانند دانش آموزان را به رشد حقیقی برسانند