مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-15اقتصادي

حذف 60 درصد از سفرهای ناوگان هوایی، ریلی و جاده ای برای مقابله با کرونا


طبق ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا تردد ناوگان مسافری در انواع مدل های حمل و نقلی شامل قطار، هواپیما، اتوبوس و سواری کرایه برون شهری، به یک سوم کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طبق ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تردد ناوگان مسافری با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی شامل پروازها، قطار، اتوبوس و خودروهای مسافری برون شهری به یک سوم کاهش می یابد و وزارت راه و شهرسازی در این حوزه نسبت به اعمال این مصوبه اقدام می کند.

  خودروهای حمل کالا و قطعاً قطارهای باری از این مصوبه معاف هستند.

    * سازمان راهداری: ابلاغ به ادارات کل استانی بابت لغو تردد دو سوم ناوگان موضوع را از مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره تردد ناوگان اتوبوسی و سواری کرایه در این ایام دنبال کردیم.

داریوش باقرجوان در این باره به خبرنگار فارس گفت: طبق ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا ظرفیت های بخش مسافری عمومی جاده ای به یک سوم کاهش یافته است و به عنوان مثال اگر در مسیری 9 دستگاه اتوبوس تردد می کرد، طبق این ابلاغیه به 3 دستگاه اتوبوس کاهش می یابد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی این موضوع را به معاونت ها ابلاغ می کند و ما نیز این موضوع را از ادارات کل استانی خواهیم خواست، ضمن آنکه پلیس راه نیز کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 60 درصد از سفرهای ناوگان هوایی، ریلی و جاده ای برای مقابله با کرونا

حذف 60 درصد از سفرهای ناوگان هوایی، ریلی و جاده ای برای مقابله با کرونا