مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-15دانش

درخواست از دانشگاه آزاد برای جایگزینی آزمون جامع دکترا


چنانچه این امر، عملیاتی نبوده و به لحاظ قوانین و مقررات آزمون ها، قابلیت اجرا ندارد حداقل با برگزاری آزمون جامع (در بخش کتبی) به صورت مجازی موافقت فرمایید تا از میزان نگرانی و اضطراب دانشجویان دکتری نسبت به حفظ سلامت جان خود و خانواده هایشان کاسته شود.

- چنانچه این امر، عملیاتی نبوده و به لحاظ قوانین و مقررات آزمون ها، قابلیت اجرا ندارد حداقل با برگزاری آزمون جامع (در بخش کتبی) به صورت مجازی موافقت فرمایید تا از میزان نگرانی و اضطراب دانشجویان دکتری نسبت به حفظ سلامت جان خود و خانواده هایشان کاسته شود.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به تصمیم دانشگاه آزاد برای برگزاری حضوری آزمون جامع دکتری از رییس دانشگاه آزاد خواست با توجه به مخاطرات ناشی از شیوع کرونا با جایگزین کردن میانگین نمرات دوره آموزشی به جای آزمون جامع موافقت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه مجتبی توانگر آمده است: جناب آقای دکتر طهرانچیریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی با عرض سلام و احترام و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم وایام شهادت امام حسین علیه السلام و یاران فداکار ایشان به استحضار می رساند، باتوجه به اوج گیری بحران بیماری کرونا در این روزها و انتشار آمارهای نگران کننده از میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از آن و تصمیم گیری دانشگاه آزاد برای برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از دانشگاه آزاد برای جایگزینی آزمون جامع دکترا

درخواست از دانشگاه آزاد برای جایگزینی آزمون جامع دکترا