مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-15اقتصادي

پیشتازی استان سمنان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در کشور


مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان از پیشتازی این استان در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور خبر داد و گفت: استان سمنان در هر سه مرحله اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در کشور هم از لحاظ بازه زمانی اجرای طرح و هم جذب سهمیه ابلاغی پیشتاز بوده است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان از پیشتازی این استان در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور خبر داد و گفت: استان سمنان در هر سه مرحله اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در کشور هم از لحاظ بازه زمانی اجرای طرح و هم جذب سهمیه ابلاغی پیشتاز بوده است.

اسماعیل غنیان در جلسه شورای راهبری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته از سوی کارشناسان وزارتخانه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، با همکاری و فعالیت های ارزشمند و مطلوب جهاددانشگاهی استان سمنان، طرح ملی مشاغل خانگی در استان سمنان به خوبی پیش می رود و در هر سه مرحله ما در کشور پیشتاز هستیم.

وی تصریح کرد: سهمیه ابلاغی به استان سمنان در طرح ملی مشاغل خانگی، یک هزار و 300 نفر بوده است که با تلاش و تمهیدات خوب مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان بیشتر از سهمیه ابلاغی در ابتدای طرح، متقاضی جذب شده است و در حال حاضر بالغ بر 3 هزار نفر در استان سمنان ثبت نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی استان سمنان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در کشور

پیشتازی استان سمنان در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در کشور