مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-15پزشكي

تمام بیمارستان های کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی و اورژانسی قرار گرفت


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش بستری های کرونا به بیش از هزار نفر، افزود: تمام بیمارستان های استان به بیماران کرونایی و اورژانسی اختصاص داده شده است.

- تمام بیمارستان های کرمانشاه در اختیار بیماران "کرونایی" و "اورژانسی" قرار گرفت ایسنا/کرمانشاه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش بستری های کرونا به بیش از هزار نفر، افزود: تمام بیمارستان های استان به بیماران کرونایی و اورژانسی اختصاص داده شده است.

دکتر بهمن روشنی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سیر پرشتاب کرونای دلتا در استان، گفت: بستری های کرونا از مرز هزار نفر گذشته است.

وی افزود: موج جدید کرونا از نوع سویه دلتا است که قدرت سرایت بالایی دارد و همین امر موجب شیوع گسترده بیماری و پر شدن مراکز درمانی استان شده است.

روشنی گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تا 1800 تخت می توانیم پذیرش بیمار داشته باشیم، اما در صورت افزایش تعداد بیماران، با توجه به محدودیت های موجود در تجهیزات، اکسیژن و.

احتمال بروز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: چالش حوزه درمان در موج جدید این است که بیماران با توجه به شدت علائم سویه دلتا مدت بیشتری در بیمارستان می مانند و از طرفی شدت سرایت در این موج بالاست و احتمال افزایش بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام بیمارستان های کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی و اورژانسی قرار گرفت

تمام بیمارستان های کرمانشاه در اختیار بیماران کرونایی و اورژانسی قرار گرفت