مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-15اقتصادي

جوجه ریزی در زنجان وضعیت پایداری دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: از آغاز سالجاری تا 23 مرداد ماه 10 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته وضعیت پایداری دارد.

- ، جواد تاراسی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، به جوجه ریزی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی مردادماه امسال یک میلیون و 323 هزار و 990 قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

وی اظهار کرد: طی 2 سال گذشته، بیش از 20 درصد رشد جوجه ریزی داشتیم و مشکلی در تامین رخ نمی دهد.

استاندار زنجان با بین اینکه نهاده های دامی موجود در استان کافی بوده و محصول در راه استان نیز بیشتر از نهاده موجود است، گفت: مردم نگران نباشند نهاده های دامی به وفور در بازار است.

تاراسی تاکید کرد: در بحث تامین گندم اولویت اول پایداری کشت و اشتغال کشاورزان با تامین بذر مرغوب بود و تامین بذر مرغوب برای کشت سال آینده اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه 95 درصد اراضی کشت گندم استان دیم است و 50 درصد کاهش بارندگی که سبب کاهش تولید شده است، ابراز داشت: امسال پیش بینی شده بود که 200 هزار تن گندم تولید شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان ابراز داشت: زنجان جزو استان هایی است که در سال گذشته بازار مناسبی را در تنظیم بازار مرغ، میوه شب عید داشت و امیدواریم که اعتبار ابلاغی میوه تنظیم بازار شب عید مصوب شود تا زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی در زنجان وضعیت پایداری دارد

جوجه ریزی در زنجان وضعیت پایداری دارد