مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-15اجتماعي

پویش نذر خون در قزوین اجرا می شود


مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: هر سال در ماه محرم با توجه به نیاز استان به خون و فرآورده های خونی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین در استان قزوین اجرایی می شود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: هر سال در ماه محرم با توجه به نیاز استان به خون و فرآورده های خونی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین در استان قزوین اجرایی می شود.

مریم مدرسی با اشاره به ایام محرم تصریح کرد: هر سال در ماه محرم با توجه به نیاز استان به خون و فرآورده های خونی، پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین در استان قزوین اجرایی می شود، از مردم نیکوکار و همیشه در صحنهٔ استان قزوین تقاضا می کنیم در این پویش انسان دوستانه شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، مراکز ما در این ایام آمادهٔ حضور مردم برای اهدای خون هستند؛ مرکز قزوین روز سه شنبه 26 مرداد از ساعت 8 الی 23، چهارشنبه 27 مرداد مصادف روز تاسوعا از ساعت 8 الی 24، پنج شنبه 29 مرداد مصادف با روز عاشورا از ساعت 8 الی 19 و جمعه 29 مرداد از ساعت 9 الی 13 آمادهٔ پذیرش اهداکنندگان خون است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان انتقال خون استان، مدیرکل انتقال خون استان قزوین اظهار کرد: مرکز تاکستان نیز در روز چهارشنبه 27 مرداد مصادف با تاسوعای حسینی از ساعت 8 تا 18 و پنج شنبه 28 مرداد مصادف با عاشورای حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نذر خون در قزوین اجرا می شود

پویش نذر خون در قزوین اجرا می شود