مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-15سياسي

ورود حداقل 20 هزار خودرو به گیلان/آیا برای تجربه پیک بزرگ تر آماده ایم؟


خبرنگاران فارس تنها در دو مبادی رودبار و رودسر از ورود بالای 20 هزار خودرو به گیلان خبر داده اند و این در حالی است که تعطیلی های حدود یک هفته ای دولت قرار بود از ارتفاع پیک پنجم کرونا در کشور بکاهد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بنا بر تصمیم ستاد ملی مجلس شورای اسلامی بسیاری از هم وطنان چمدان بسته عزم سفر به گیلان کنند تا مبادا به اعمال منع ترددها برخورد کنند.

علیرغم اعمال محدودیت ها و تصمیم ستاد ملی کرونا، متأسفانه آنچه خبرنگاران فارس مستقر در مبادی محورهای مواصلاتی گزارش کرده اند، سرعت ورود خودروها به استان گیلان از محورهای ورودی جنوب ( قزوین) و همچنین شرق(مازندران ) به استان گیلان قابل توجه بوده است.

  خبرنگار فارس در رودبار از ورود تقریبی حدود 20 هزار خودرو به استان گیلان از غروب گذشته تا ظهر امروز خبر داده و همچنین اعلام کرده سیر ورود به خودروها به استان همچنان ادامه دارد.

خبرنگار فارس در شهرستان کادر بهداشت و درمان استان بسیار خسته اند چراکه هم اکنون بالغ بر دو هزار بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان های دولتی و خصوصی بستری هستند.

ورود بالغ بر 20 هزار خودرو در شرایط کنونی به استان گیلان برابر با تشدید بحران و ایجاد نگرانی های مضاعف در استان خبر می دهد و این ابراز نگرانی ها در گفت وگوهایی که مردم با رسانه ها داشته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود حداقل 20 هزار خودرو به گیلان/آیا برای تجربه پیک بزرگ تر آماده ایم؟

ورود حداقل 20 هزار خودرو به گیلان/آیا برای تجربه پیک بزرگ تر آماده ایم؟