مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-15سياسي

برخی تصمیم گرفته اند کادر درمان را شکست دهند!


گویا برخی با بی توجهی نسبت به ضرورت رعایت پروتکل ها و محدودیت های ابلاغی تصمیم گرفته اند کادر درمان را شکست دهند.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: گویا برخی با بی توجهی نسبت به ضرورت رعایت پروتکل ها و محدودیت های ابلاغی تصمیم گرفته اند کادر درمان را شکست دهند.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه علی رغم تاکیدات بسیار در خصوص خودداری از سفر در تعطیلات پیش رو، شامگاه گذشته جاده های استان بسیار شلوغ بود، اظهار کرد: گویا برخی با بی توجهی نسبت به ضرورت رعایت پروتکل ها و محدودیت های ابلاغی تصمیم گرفته اند کادر درمان را شکست دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تخت های بیمارستانی استان پر است و شاهد افزایش روز به روز تعداد بستری ها و بیماران سرپایی هستیم و این اصلا نشانه خوبی نیست.

وی توضیح داد: تا زمانی که تعداد بیماران سرپایی کاهش پیدا نکند، نمی توانیم به کنترل و ورود به سیر نزولی بیماری امیدوار باشیم.

این مسئول اضافه کرد: در شرایط فعلی از مردم درخواست می شود تا از سفرهای غیرضروری، دورهمی ها و حضور در تجمعات خودداری کرده تا کادر بهداشت و درمان بتوانند نفسی تازه کنند.

بابایی با اشاره به اینکه از فردا تا آخر هفته شاهد تعطیلات سراسری در کشور هستیم، گفت: البته فعالیت کارخانه ها و واحدهای تولیدی متوقف نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی تصمیم گرفته اند کادر درمان را شکست دهند!

برخی تصمیم گرفته اند کادر درمان را شکست دهند!