مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-15اقتصادي

بازار بزرگ تهران از فردا (دوشنبه) تعطیل است


رییس اتاق اصناف تهران از شهروندان و کسبه بازار تهران خواست دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به صورت کامل رعایت کنند تا تهران از وضعیت قرمز خارج شود.

- رییس اتاق اصناف تهران گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بازار بزرگ و تمام اتحادیه های صنفی به غیر از مشاغل گروه یک از دوشنبه /25 مرداد/ تا شنبه /30 مرداد/ در تهران تعطیل است.

قاسم نوده فراهانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلی بانک ها، اصناف گروه های شغلی 2، 3 و 4 و بازاریان، بدون نگرانی از بابت کنند.

به گفته وی صاحبان مشاغل گروه یک شامل نانوایی ها، فروشگاه های مواد غذایی، زنجیره ای، سوپرمارکت ها، میوه و سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار، مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات پروتیینی و خدمات وابسته، مراکز تولید و عرضه فرآورده های لبنی و نانوایی (تولید فراورده های نانوایی)، مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرون بر(شامل تمام گروه های غذایی سرد، گرم، آشامیدنی، بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و مشاغل مشابه) می شود.

وی دیگر مشاغل گروه یک را، خشکشویی ها، فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی از قبیل گچ، سیمان، سرامیک، لوله و اتصالات)، محصولات فولادی (آهن و آلومینیوم) و پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بزرگ تهران از فردا (دوشنبه) تعطیل است

بازار بزرگ تهران از فردا (دوشنبه) تعطیل است