مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-15اقتصادي

خرید و فروش اینترنتی ملک ؛ از سوله گرفته تا ویلا


بسیاری از شهروندانی که به دنبال اجاره یا خرید یک واحد مسکونی هستند، برخلاف آنچه در گذشته رایج بود به جای راهی کوچه و خیابان شدن، مستقیم سراغ گوگل می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، رشد نفوذ اینترنت و افزایش استفاده عموم مردم از این ابزار ارتباطی سبب شده تا بسیاری از فعالان صنعت ساختمان و صنف املاک، کسب و کار خود را بر این بستر متمرکز کنند.

دیگر کمتر کسی را مشاهده می کنید که برای اجاره یا خرید ملک پاشنه را بالا بکشد و مستقیم راهی آژانس های املاک شود و همانند فیلم های قدیمی، یک به یک آژانس ها را زیر پا بگذارد.

این روزها کاربران نه فقط برای خرید و اجاره آپارتمان مسکونی، بلکه برای خرید سوله های بزرگ کارخانه و انبار و همچنین خرید و اجاره ویلا در شهرهای ساحلی هم از اینترنت کمک می گیرند و با کمی جستجو وارد سایت های معتبری می شوند که به صورت تخصصی خدمات مشاوره و ارزیابی را ارایه می دهند.

جالب اینجاست که با استفاده از اینترنت، بسیاری از شهروندان حتی اقدام به خرید ملک یا سرمایه گذاری در سایر شهرها و کشورها نیز می کنند.

در زیر به 6 سایت معتبر اشاره می شود که در حوزه خرید و فروش املاک فعالیت می کنند؛ گروه املاک صنعتی سوله گروه املاک صنعتی سوله مرجع معاملات کارخانجات در کشور است که ده شعبه آن در شهرک ها و مناطق صنعتی مستقر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش اینترنتی ملک ؛ از سوله گرفته تا ویلا

خرید و فروش اینترنتی ملک ؛ از سوله گرفته تا ویلا