مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-15سياسي

بخشی از همراهان امام حسین (ع) توابین بودند


رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان گفت: در متن نهضت امام حسین (ع) تعدادی از توابین از جمله حر بودند و کسانی که هنر رجوع به سوی خدا و ولی خدا را داشتند در این نهضت حاضر شدند.

- اصفهان- رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان گفت: در متن نهضت امام حسین (ع) تعدادی از توابین از جمله حر بودند و کسانی که هنر رجوع به سوی خدا و ولی خدا را داشتند در این نهضت حاضر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: یکی از خصلت هایی که در انسان وجود دارد و خداوند این قدرت را به همه انسان ها داده، فرصت بازگشت است که در اصلاحات قرآنی ما به او توبه می گوییم.

وی افزود: هر انسانی در هر مرتبه ای که باشد باید رجوع به سوی خدا در زندگی اش باشد، اگر تراز زندگی یک انسان حتی در حد تراز شخصیت نبی اکرم (ص) که بعد از خداوند رتبه بالای وجودی دارند باشد، ایشان نیز رجوع به سوی خدا داشتند.

خطا و غفلت در متن وجود همه انسان ها وجود دارد رییس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان ادامه داد: این رجوع به سوی خدا به این دلیل وجود دارد که انسان در هر جایگاهی که باشد در رتبه خطا یا ثواب باشد نوعی بازگشت به مرکز وجود همیشه باید در ما زنده و نقد باشد زیرا یکی از خصلت های انسان خطا است و دیگری غفلت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از همراهان امام حسین (ع) توابین بودند

بخشی از همراهان امام حسین (ع) توابین بودند