مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-15بين الملل

آمادگی های اولیه امنیتی در بغداد برای برگزاری کنفرانس منطقه ای


مقامات عراق از آمادگی های امنیتی در بغداد در کنار آمادگی های سیاسی برای برگزاری کنفرانس منطقه ای در این کشور خبر دادند.

- مقامات عراق از آمادگی های امنیتی در بغداد در کنار آمادگی های سیاسی برای برگزاری کنفرانس منطقه ای در این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، همزمان با آمادگی های سیاسی و اقدامات دولت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق برای برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس منطقه ای که قرار است اواخر اوت جاری در بغداد برگزار شود، مقامات عراقی گفتند که روند اتخاذ تدابیر شدید امنیتی از سوی نیروهای عراق به عنوان بخشی از برنامه ایجاد فضای امن در پایتخت برای تأمین امنیت کنفرانس آغاز شده است.

طبق این گزارش، برنامه های امنیتی که اخیراً برای کنترل امنیت بغداد در مرحله پیش رو تدوین شده اند، مستلزم انجام عملیات نظامی در اطراف و حومه پایتخت و انجام حملات و جستجو در تعدادی از مناطق آن است و اقداماتی نیز برای ترغیب گروه های مسلح در عراق به انجام ندادن حملات علیه منافع آمریکا در برهه کنونی در جریان است.

یک منبع امنیتی عراقی در این باره گفت: دستوراتی از سوی نخست وزیر برای تنظیم برنامه های لازم در راستای تأمین امنیت کنفرانس صادر شد و رهبران امنیتی طرحی را تدوین کردند و روند اجرای آن در حال حاضر آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی های اولیه امنیتی در بغداد برای برگزاری کنفرانس منطقه ای

آمادگی های اولیه امنیتی در بغداد برای برگزاری کنفرانس منطقه ای