مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-15سياسي

اجرای «پویش عهد اربعینی» از عاشورا تا اربعین


«پویش عهد اربعینی» به همت دفتر آیت الله مکارم شیرازی از عاشورا آغاز و تا اربعین ادامه خواهد داشت که در این پویش به صورت دست جمعی زیارت عاشورا و دعای عهد قرائت و زیارت های نیابتی خادمان حرم سیدالشهدا(ع) از طرف آحاد مختلف جامعه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام وحید علیان نژاد در کنفرانس خبری که در ها همراه با فرزندانشان شرکت می کنند، تصریح کرد: با خادمان حرم امام حسین (ع) نیز هماهنگ شده است که زیارت نیابتی از طرف شرکت کنندگان در این پویش انجام دهند و از طریق پیامک به آنان اطلاع داده می شود که زیارت نیابتی برایشان انجام شده است.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی گفت: عکس شرکت کنندگان در این پویش در دست خادمان امام حسین (ع) برای آنان ارسال می شود و برای این اقدام از آیت الله مکارم شیرازی نیز استفتاء شده و از نظر ایشان بلامانع است و این مرجع عالیقدر نیز در پویش عهد اربعینی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: این پویش برای نخستین بار به همت دفتر آیت الله مکارم شیرازی به مدت زمان 40 روز زیارت عاشورا ودعای عهد توسط مردم انجام می شود و زیارت های نیابتی خادمان حرم سیدالشهدا(ع) از طرف آحاد مختلف جامعه از عاشورا تا اربعین حسینی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «پویش عهد اربعینی» از عاشورا تا اربعین

اجرای «پویش عهد اربعینی» از عاشورا تا اربعین