مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-15اقتصادي

تخصیص 70 درصدی اعتبارات عمرانی لرستان


حدود 70 درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص داده شده است.

- ، سید موسی خادمی امروز یکشنبه در حاشیه پنجمین جلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سال جاری اظهار داشت: در این جلسه تاکید بر هرچه سریع تر انجام شدن مبادله موافقتنامه اعتبارات عمرانی سال 1400 مطرح شد و مقرر شد تمامی دستگاه ها تا پایان مرداد ماه نسبت به این موضوع با سازمان مدیریت و برنامه ریزی هماهنگی کنند تا بتوانند به سرعت منابع مالی را جذب کنند.

وی افزود: در این جلسه موضوع تعیین کاربری زمین در تعدادی از طرح های تولیدی مطرح شد که برای شش طرح تولیدی زمین مورد نیاز تعیین و 6 ماه به آنها فرصت داده شد که کار اجرایی را آغاز و در غیر این صورت این مصوبه پس از گذشت زمان مورد نظر لغو خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به تخصیص اعتبارات سال 1400 و اعلام آنها در بخش اسناد به دستگاه های اجرایی استان گفت: لازم است دستگاه ها هرچه سریع تر نسبت به برنامه ریزی و جذب اعتبارات اقدام کنند.

خادمی در خصوص اعتبارات استانی تصریح کرد: در این زمینه ردیف اعتبارات و اعتبارات مصوب کاملاً مشخص است و حدود 70 درصد از اعتبارات عمرانی استان تخصیص داده شده، با اینکه هنوز در نقدینگی مشکل وجود دارد اما از نظر تخصیص اسناد وضعیت استان مناسب است و لرستان رشد مطلوبی در بین استان های کشور در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 70 درصدی اعتبارات عمرانی لرستان

تخصیص 70 درصدی اعتبارات عمرانی لرستان