مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 16:152021-08-15پزشكي

استفاده از بقاع متبرکه خراسان رضوی در جهت ارائه خدمات بهداشتی ضروری است


رییس کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی بر ضرورت استفاده از بقاع متبرکه استان در کاهش ابتلاء به بیماری کرونا و ارائه خدمات بهداشتی تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی بر ضرورت استفاده از بقاع متبرکه استان در کاهش ابتلاء به بیماری کرونا و ارائه خدمات بهداشتی تاکید کرد.

محمدصادق براتی در جلسه هماهنگی و هم افزایی که به منظور استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در جهت کاهش ابتلاء به ویروس کرونا و ارائه خدمات بهداشتی به مردم در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اماکن متبرکه در طول سال گذشته و جاری که بیماری کرونا در حال گسترش بود، بهترین همکاری را به لحاظ ارائه خدمات بهداشتی به زائرین و رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی افزود: بقاع متبرکه به لحاظ دارا بودن فضاهای مناسب می توانند در راستای استقرار تیم های واکسیناسیون مردم مورد استفاده قرار گیرند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی با اشاره به ارتباط قوی و موثر بقاع متبرکه خراسان رضوی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از بقاع متبرکه خراسان رضوی در جهت ارائه خدمات بهداشتی ضروری است

استفاده از بقاع متبرکه خراسان رضوی در جهت ارائه خدمات بهداشتی ضروری است